Rozatekin Merhaba kızlar birsey soracağım ilk gebelikten sonra rahim açıklığı kalabilir mi 4.5 yıl geçmiş üzerinden bilgisi olan ?
_ruyaninannesi_ Rozatekin benim kalmış bir hafta önce altan muane olmuştum açılma varmı diye ebe hemşirenin dediği su ilk doğumun dan kalan acilman var bu benim üçüncü gebeliğim
murvet_98 Benimde doğumun üstünden nerdeyse 2 buçuk yıl geçti aynı şekilde bana da öyle dediler ilk doğumdan kalan açıklık var başka yok diye
Rozatekin Aradaki zaman çok bende 3 cm açılma var önceden kalmis olabilir dedi o yüzden şaşırdım demek ki olabiliyor