Kizlar 11+1 günlük hamileyim dün gece aniden kanamam oldu ve çok fazlaydi. Hemen doktora gittim tabi bebek kese gayet iyiydi çok şükür kalp atışını duyduk maşallah çok da hareketliydi. Ama kesenin etrafında kanama alanı var dedi. sabah kalktığımda kanamam çok azalmıştı tekrar doktora gittim kan uyuşmazlığı ignesi yaptırmam gerektiği için başka bir doktor tekrar muayene etti bebek iyi ama düşük tehlken var dedi. Progestan kullanıyorum yatak istirahati verdi kanamam çok çok azaldı. Böyle olup sağlıklı doğum yapan yada gebeliği sağlıklı ilerleyen var mı. Nolur olumlu şeyler duyup rahatlamaya ihtiyacım var.