Suheda012 korkulacak hicc bisey yok ..ben asilama islemine oncr ilk muaynemi oldum doktor rahmimi bi bakti yumurta gelistirici hap verdi 5 gun icin gidiyorsun 2 gun ara ile takip edip yumirta buyumesine bakiyo gerekli olgunluga gelince catlatma ignesi veriyoe onu gobekten vuruyorsun .minicik bir igme hic can yakmiyor.sonra iliski oneriyor 36 saat sonra sabah esindrn alinan sperm örneği labaratuvarda secilip normal vajinal muayne edilir gibi ince bir katater ile rahmine enjekte ediliyor. 20 dk dinlenip evine gidiyorsun anestezi falan gerekmiyor yani basit bir islem . Islemden 14 gun sonra test yapiliyor sonuc icin sonrasi ALLAH kerim..
Benim tutmadi cunku sperm kalitesizdi ..simdiden yolunuz acik olsun