Asiyam__010 Öncelikle Aleyküm selam kızlar ben 1 yıldır 5 vakit namaz kılıyorum ve tesetürlüyüm Allahın izni ile ama 5+5 hamileyim ve namaz kılarken gözlerim kararıyor basım donuyo düşecek gibi oluyorum ne yapacagımı bilmiyorum
Hamilebirisi_06 Asiyam__010 bende de oluyor canım oturarak kıl önemli olan niyet Allah kabul eylesin inşallah
Gezenlady Asiyam__010 bende namazımdayım şükürler olsun bazen ben secdede oturamıyorım 20+6 dayım zorlandıgın zamanlarda yere otur öyle kıl yaşlıların kıldıgı gibi Allah bılıyo görüyo sonucta ama kıl insana ve bebege cok iyi geliyo 🙏🏻
Hamilebirisi_06 Asiyam__010 dizinin üstünde rüku da az öne eğiliyorsun secdede tam kapanıyorsun yere tahiyyat oturuşu da diz üstünde oturarak aynı hareketleri oturarak yapıyorsun sadece
Zeytop Başlamadan önce bı süre ayaklarını havaya dik çok zorluyorsada bir süre sadece farzlarını kıl, kendini aç bırakma demir ilacı da doktorun verdiyse ihmal etme kullan
Asiyam__010 Gezenlady kılıyorum ama farzarı canim gercekten çok kotu oluyorum aşırı bulantılarım kuslmalarım var çok küçük oömasına rağmen 🥹☹️☹️