Elifff7272 inanın kimseye aldırış etmeyin. Ben kaç kere enfeksiyon geçirdim. Doktorum ciddi şekilde uyardı beni bebeğe geçer gecikme sakın diye.
Bebeğe geçerse enfeksiyon ne olur düşünün bakalım.
Doktor bebeğe zarar olsa yazar mı. Benim düzenli kullandığım astım ilaçlarım var. Buscopon elimde eksik etmem idrar yollarım sürekli hasta olur benim kum dökerim prunol içerim sık sık