Zehrftma Eylulasyamom ya benimde adete 3 gün var bat 1 ocak test aldım ama hem yapmak istiyorum hem yapmak istemiyorum sizce ??
Eylulasyamom Zehrftma canım ınan engel olamadım kendime goguslerımdeki karıncalanma aklımı celdı yapayım dıye inşallah nihayete erer hayırlısı ile hepımızın ki
Bebelivekedili Bende adet olacağım gün yaptım erken gebelik testi silik çizgi çıktı ve koşarak hastaneye gittik kan verdim pozitif çıktı harika bir duyguydu öğreneli 4 gün oldu:) darısı isteyen herkese inşallah
Ylzsvnk Bebelivekedili inşallah yılbaşına süpriz yapacağım varsa ve bize baya süpriz olacak çünkü bırakmıştık tedaviye başlayacaktık Şubat’a
Edalinaz Bende aksam kan verdim hemen eve gelmek zorunda kaldım buradakiler hamilesin diyor inşallah doğrudur geçen hafta test yapmıştım çıkmamış dı Sonuç 93.4 0-10 İnşallah vardır inş
Hayatim24 Merhaba kızlar sadece 1 gün belimde ve karnımda ağrılar oluştu çok fena şekilde regle 8 gün var yumurtlama gününden 8 gün keçdi ne yapmaliyim