38haftalik hamileyim kızlar 2gundur yoğun şeffaf akıntım var bugün kontrolüm vardı bişey çıkmadı şükür nstde sancıda yok az önce lavaboya gittim afedersiniz çok az leke şeklinde kan geldi çok az ama napmam lazım acile gidimmi bekliyimmi eğer bidaha gelirsemi gidiyim ilk gebeliğim