Kızlar 7+5 den gidiyoruz progestan kullandığım için ilişki yasak bir süre daha devam edecek bu durum diye tahmin ediyorum kanamam oldu çünkü abdest sıkıntısı olmayacağı için protez tırnak yaptırmak istiyorum bi sakıncası varmıdır acaba bebek için doktorada sormaya çekındım :))