Kızlar şuan 37+4 üm bugün kontrolümüz vardı 2 ocak için sezaryen tarihi verdi çok çok heyecanliyim çok mutluyum ama bir o kadar da çok korkuyorum birde benim belimde ameliyat var platin var Dr genel anestezi olacaksın dedi bu korkutuyor beni hemen kendime gelebilirmiyim nasıl olur aranız da genel anestezi olan yada olacak var mi :(