32de gittiğimde enlemesine duruyordu belki de dönmez diye olumsuz konuşmuştu doktorum. Bugün 33+2de gittim baş aşağı olduğunu söyledi diğer doktor dönmüş yani.
Ben Simge Duman’ın egzersizlerini yaptım dönmesi için doktorumun da önerisiyle. Ne zaman döndü tam bilemiyorum ama 2-3 gündür çok toplanıyor gibi hissediyordum sanırım dönmeye çalışıyordu🙏🏻 onun dışında ekstra bir şey hissetmedim.