mavibirruya tugcesakzci merhaba, doktor bana sadece decavit verdi içinde yeterli miktarda folik asit varmış ekstra folik asit vermedi. onu kullanıyorum yine de doktoruma sorayım mı ekstra folik asit kullanmıyorum ben😔
tugcesakzci mavibirruya günlük almanız gereken miktarı karşılayacak miktarda folik asit varsa içerisinde yeterlidir günlük 400 mcg almanız gerekiyor. Yine de dediğiniz gibi danışın bir doktorunuza
Yenianne6706 Aytug0101 regenesis Max kullanıyorum hamileliğimde balıktan tiksindim bu folik asitin içinde omega 3 de var, bir sürü vitamin var içerisinde, biraz ücreti yüksek ama hepsi bir arada :)
Busraoz Rabiul 1 benim midemi bulandırıyor ya da genel bulanıyor bilmiyorum hem prilam hem elenatal 1’i gece yatarken içiyorum o yüzden🥹
sevalciftci Kardelenylmz onu 12. Haftada doktorun yazdı aşırı iğrenç kokuyor kullanamıyorum yaa şartmi kullanmak
sevalciftci Kardelenylmz bende aynı şekil çok kötü kokuyor bir tableti tek bitirdim herkes de kullanmıyor zaten