-syma1 eve gelince eczaneden sezeryan bandı alıp ayakta duş almıştım bebeğimde aldı iyice kurttuk sorun olmadı 4. Gün de düşmüştü göbeği. Hastanedeyken pansuman yaptılar zaten sanırım tentürdiyot sürüyorlar sadece eve gelince de biz aynı şekilde tentürdiyot sürmüştük bir sorun yaşamadım dikiş aldırma gibi bişi yoktu zaten