-sema- benim iki hamileliğimde de bebeği görmek 7. Haftada oldu bence 3 hafta daha bekleyin derim büyük ihtimal keseyi göreceklerdir şuan bebek için vajinal ultrason diyeceklerdir ben vajinal yaptırmadım batıl d olabilir bilmiyorum vajinaldan bakınca bebek düşüyor diyorlar doktorlar öyle bişi yok diyor ama riske girmedim bazıları 6. Haftada görüyor bazıları 5. Haftada am benim 4-5-6 . Haftalarda gözükmedi bebek ikisinde 7. Haftada gözüktü kalp atışını da ozaman duydum.