Yagmur75 Kızlar bebeğim 38 haftalık ve şuan 3.500 kilo iyimi sizce sizde kilolar ne durumda bebişlerin 🤰🏻🥹🩷
Dygu1122 Yagmur75 çok iyi benim 38+4 de 3.240 dı son haftalarda pek kilo almıyorlar bende öyle oldu şahsen yarın 39 haftalık olacağım ocak 2 de doğuruyorum hayırlısıyla 🙈
Seher1616 Maşallah bence gayet iyi 30 da gittim 29 la uyumlu kilosu karın çevresi 10 gün geriden geliyor takip etmek lazım dedi inşallah toparlar diye dua. Ediyorum bende sağlıklı olsun da kilosu önemli değil
Bsrblr Dygu1122 normal mı sezeryan mı Ocak 2 olduğunu anladın canım bende yarın 39 oluyorum bende haftaya artık doğsun dıyorım
Hayalimsinn Bsrblr benim kızımda 3300 doğdu ama sezeryana aldılar beni kafası yukardaydi aşağı inmiyodu rabbim size kolay doğum nasip etsin inşallah ❤️❤️
GulserenKY Yagmur75 Kızım 38+6 da 2900 gram doğdu. Oğlum da 39+1 de 3410 gram doğmuştu. Kilosu gayet.
znkara Yagmur75 38+2 de 3978 çıktı kilosu ama bence yanlış ölçüm oldu çünkü 1 hafta önce gittiğimde 3078 gr dı. 2 ocakta sezaryen ile doğumum olacak 3500 civarı bekliyoruz kilosunu bakalım