Kızlar selam,
21 aralıkta transfer oldum, bu ikinci denememiz ilkine göre bunda hiç bir belirti yok, 8. Günde filan uzun süre oturursam belim de ağrı hissediyorum yatmak geliyo içimden tek yaşanılan bu. Sizlerin nasıl gidiyor, bu sefer güzel haber alıcaz inşallah tüm isteyenlerin de Rabbim duasını kabul etsin kucağını boş bırakmasın.
2 ocak kan sonucunda belli olucak benim ki 🍀🍀