tugceela95 ben oğlumu birsaat kucağıma alıp yoğun bakıma gönderdim. Üç hafta yoğun bakımda kaldım bende üç saatte bir yanına iniyodum bezini falan anne değiştirir bide sütünü sagip siringayla verir boğazındaki hortumdan. Yoğun bakım doktoru sabaha çıkmaz dedi herşeye hazırlıklı olun. Her gün her saat ağlamaktan heba ettim kendimi şimdi biri gelicek de çocuğun öldü diycek diye korkarak geçirdim iki haftami. Kadın doğum bölümünde yattigim için oraya bir sürü hikayesi olan kadınlar geliyodu odada 4,5 kişi oluyoduk yurtdışında bu arada. Bı kadın geldi beni gördü böyle kötü oldugumu ve bana dediki bak senin çocuğunun seninle arasında çok büyük bir bağ var. Sen ne hissediyorsan oda hissediyor senin duyguların nasılsa onunkiler de aynı ve çocuk perişan oluyor dedi. bı kaç sene önce oğlum 3 kattan düştü dedi daha 3,4 yaşında. Ben hiç aglamadim biliyomusun dedi amelyat geçirdi kaç yeri kırıkmış ölur dendi ben hep ona inandım ve tek bir damla gözyaşı dokmedim dedi. Taki oğlum kendine gelene kadar bir sürü amelyat bir sürü şeyden sonra bı kaç gün sonra yani oğlu kendine gelmiş ve anne bana şarkı söyle demiş . Ozaman işte öyle bir ağladım ki dedi kimse beni susturamadi. Çocuğu yoğun bakımdayken hep umutlu bir şekilde mutlu bir şekilde gitmiş yanına halbuki doktorlarin bile umudu yokmuş . Sonra bu kadın bana öyle diyince bı kendime geldim oğlumun yanına gündüz gece 3 saatte bir gidiyodum ve hep agliyodum ama o kadın öyle konusunca kendime gelip hep mutlu gittim oğluma. Elini tutup basaricaz dedim güldüm gülümsedim ve dua ettim. Vücudu ciğerleri bağırsakları enfeksiyon dolu olan çocuğum iki gün sonra yoğun bakımdan servise çıktı. Herkes hatta çok şaşırmıştı . Anne ile çocuğun bağı gerçekten çok kuvetli o yüzden ağlamayı brakin lütfen . Akciğer enfeksiyonu tedavi olmiycak bişey değil çok kez geçirdik . Allah şifa versin