Edadlgc Merhaba elimde prodoctor erken gebelik testi var adetten kaç gün önce yapmalıyım ? Aranızda bu markayı kullanan var mi ?
annelik_4 Edadlgc adete bir kaç gün kala çıkar ben adetimin gününde yapmıştım hemen çıkmıştı aynı marka
Hulo2105 Edadlgc benim geç döllenmeymiş ben 13 aralıkta prodoctor test yaptım çok silik gördüm. Doktor 1 aralıkta hamile kalmışsın dedi. Yani ben baya erken öğrenmiş oldum.
Edadlgc Efnan-77 hayırlı olsun bakalım bende bir kaç gün daha bekleyeyim kuruma çizgisi gibi hafif var ama emin olamadım