Annesinin1tanesi 27 Aralıkta beta 78.41 idi bugün kan verdim 176.09. Ocağın 5 ine randevu almştm tekrr kan vermeme gerek var mı acaba
Melliisaa Annesinin1tanesi b3n de 2 kere verip kadın doğuma randevu alıp gittim tekrar verme bence direk ultrasona gireceksin ben ilk 142 ile ogrendim sonra tekrar verdim 960la doktora gittim doktor rahim boş görünüyor 1 hafta sonra gel dedi o sırada tekrar kan verdim 3000′lerde idi doktora gittiğim de gördü keseyi 1 kaç hafta sonra da bebek göründü
Yenianne7 Annesinin1tanesi Valla ilk hamileliğimde beta nedir onu bile bilmiyordum test pozitif çıkınca direk kadın doğuma gitmiştim. Şimdikinde bir kere kan verdim sonra doktora gittim. Son adet tarihiniz ne?
Annesinin1tanesi Melliisaa ilk hamileliğimde değerim 1000 deyken kese görünmüştü o zamn tam 4 haftalıktı. Şuanda son adet tarihime göre 4 haftalık gözküyor ama değer düşük anlamadım
Maisina Ben ilk tahlilde 1240 civarı idi 5 haftalık demişti randevuyu biraz daha ileri tarihe alabilirsiniz
Annesinin1tanesi Maisina eğer böle 2 katı yükselmeye devM ederse hesaplamalarıma göre randevu tarihimde değerim 2817.44 bu şekil oluyor
Edadlgc Annesinin1tanesi Daha iyi olur bazen adet tarihinle hafta uyuşmuyor geç döllenme Vs. Benim 3 hafta geç döllenmişti
Yenianne7 Annesinin1tanesi 4 haftalık gebesiniz şuan 3 hafta sonra gittiğinizde keseyi görüp, kalp atışını duyabilirsiniz inşallah, tebrikler 🌸
Swan97 @“Annesinin1tanesi”#p30818682vermenizi öneririm. Ben 4kere verip artış görünce vermeyi bırakmıştım meğer sonra düşüşe geçmiş keseyi görmeye gittiğimde doktorum olumsuz olduğunu söyledi ve kan testi istedi. Peşinden de gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı
Annesinin1tanesi Swan97 çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın inş. 🤲🏻 Tşk ederim o zamn 2 güne bir kan vermeye devam edim ben