Ecerenc Kızlarr bugün kontrole gittim. Doktorum kese etrafında 3.5 mm kanama alanı olduğunu söyledi ama kanamış durmuş bi önem arzetmiyor dedi. Dışarıdan her hangi bir kanamam olmadı hiç sizlerden yaşayan var mı durumu
Arenn1 Ecerenc bende oldu 12.13. haftaya kadar etrafında kanama vardı dıştan bir kanama yoktu.ilac kullandım geçti çok şükür.korkmaniza gerek yok
Mer3459 Ecerenc benimde dışarda kanamam olmamasına rağmen içerde kanama alanı var olduğu söylendi progestan verdi iki kere serum takıldı suan 12+6 yız bir sıkıntımız yok korkmayın geçer