Bbk88 içinizi rahat tutun benim de ilk gebelik düşük oldu çünkü bende epilepsi var ilaç kullanıyordum düşükten yaklaşık 1 yıldır yoktu bebek kaynanamlar durumu bildiği halde bebek sormaya başladılar gittim hastaneye muayene oldum sağlıklısın olmasa hiç olmazdı dedi eşime de kızdı vücut dinlenmesi gerekiyor ne geziyonuz burda dedi tabi eşim de annesine kızdı üzülünce kendi de muayene oldu yüzde 80 sağlıklı dedi buradaki sonuç ile aynıydı diğer ay ben hamile kaldım şimdi kaynanamlar kuduruyor görüşmüyoruz 😌 yani takılmayın birazda stres sebeb oluyor 🌸