Kızlar merhaba 39+1 im. Dün kontrolde doktora sordum suyun gayet iyi dedi ama 5 dk da bi ceviz büyüklüğünde su geliyo jel gibi değil su ve kokusuz. Enfeksiyon yok eminim her hafta tahlil veriyorum. Su gelişini hep Burdan okuduğum kadarıyla bi anda olduğunu düşünüyorum. Sizce bu neyin nesi ? Sancı vs yok