3adam1madam Bugün doktora kontrole gittim ense kalınlığından şüphelendi doktorum 2.7 çıktı ultrasonda ikili test de yaptırdık sonuç 20 gün sonra çıkar dediler ama üzüldüm aynı durumu yaşayanlar oldu mu acaba