GizeemArslaann Kızlar ya ablamda pastörize süt vardı. Dalgınlıkla son kullanma tarihine bakmadan içtim. Son kullanması 11 gün geçmiş. Kapağı filan açılmamış pastörize süttü. Tadından filan hiç anlamadım 1 bardak içtim. Bir şey olur mu😢
Hopefulmom GizeemArslaann şuan nasılsınız ne zaman içtiniz alo 114 zehir danışma hattını arayıp içinizi rahatlatabilirsiniz sağlık Bakanlığı’nın hattı
Kelebekmisaliihayat GizeemArslaann Belki midenizi bozar. Onu düşündükçe hiçbir şey olmayacaksa da psikolojik olarak hasta olursunuz. İçinizi rahat ettirmek isterseniz hastaneye gidin isterseniz.
GizeemArslaann Şimdi kendi doktorumu aradım kadın doğum doktorumu. Sütlerde nolur nolmaz diye son kullanmadan 1 ay öncesini yazıyorlar bişey olmaz o yüzden dedi