Mercimeek canım şöyle ben bugün sezeryan günü almaya gittim devlet hastanesine gittiğim için bilirsin doktorun başı kalabalık çok ilgili bir doktor değil kan tahlili anestezi için gün alma falan derken Salı günü gösterim dedim eve geldim ama sancım varsa acile gitsem mi diyorum birşey hissetmiyorum ama ne olur ne olmaz diye ilki sezeryan dı Buda öyle olması gerekiyor çünkü