nurluu merhaba, bugün kontrolüm vardı 38+6 haftalığım alttan muayene yaptı doktor 1 parmak açılma var dedi 4 gün sonra çağırdı ona göre yatırırız dedi bir parmak açılma ne kadar oluyor acaba tahmini bilen var mı ?