Yenianne7 Bb95 Yok yani zaten doğumdan sonra hemşireler seni temizliyor ped kullaniyorsun sonra giyiyorsun pijamanı yani aşırı kanaman ve pedinde taşma olmadığı sürece sıkıntı olmaz
Seyda08 Bb95 ilk gebeligimde hem pijama takimi aldim hem gecelik. Normal dogum yaptim ve geceligimi giydim ıyikide giymisim diyorum cok rahat etmistim. Hastane cikisida pijama takimimi giymiştim otoparktan direk arabaya binmistim🫢
Beceriklianne Bb95 3 tane gecelik aldım 2 di üclü takım biri ikili takım . Smra internet sipariş verdim hastanede olaki kanlandı yedek olsun tek yetmez . Evdede lohusalıkta cok terliyorsun süt kokuyorsun evede aldım ayrı giymeye