Doktorum bir sağlık ocağında açlık tokluk şekerine baktır,sonuca göre şeker yüklemesi yapıp yapmayacağımıza karar verelim dedi. Bugün gittiğimde parmak ucundan bir kan aldılar. Eve bir alet al sen yap dediler 3-5 gün..Doktor şehir dışında olunca görüşemedik asistanı da bilmiyor. 26. Haftada yapmam gereken sabah öğle akşam aç ve tokken kan almak mı ?
Yoksa koldan bir kan mı bilen var mı ??