Aktif hastahanesi hastahane olarak hiç beğenmiyorum fakat Aybala hanım için çok iyi şeyler söylüyorlar. Atakenti de hastahane olarak beğeniyorum Sedat beye de keza çok iyi diyorlar ama bana inanılmaz donuk geliyor. Aranızda bu doktorlara doğum yapan ya da başka doktor önerebilecek olan var mı acaba