Kızlar 32 haftalık gebeyim ama karnım bi futbol topu büyüklüğü kadar gelişimi falan gayet normal oğluşumun ama yinede aklıma takılıyor herkes diyo doğumuna az kalmış hala 5 aylık gibi karnın vs. Diye moralimi bozuyo ister istemez. Benim gibi olup bebekleri tombiş doğan var mı acaba aranızda