Badem089 Kizlar 4 gündür adet sancısı gibi sancılarım var geçmiyor hiç hep kasıklarıma vuruyor bebekte kanalda ama açıklık sıfır bu sekilde olup kac gun sonra dogurdunuz gerçekten bu sancklar yoruyo beni
KuzeyinAnnesi10 Badem089 4 gündür doğum sancısı çıkıyor nst de açılma 1 cm dediler ama hiç Bisey hissetmiyorum grip olduğum için öksürdukce ağrılar geliyir
Badem089 KuzeyinAnnesi10 ay siz daha dogurmadiniz mi en son ki nstden sonra dogurrusunuz zannetmistim😅
KuzeyinAnnesi10 Badem089 valla bende öyle düşündüm o sancılar da sonr baya doğum sancısı çekiyorsun diyor bana doktor ama hissetmiyorum 😂😂😂 öksürürken bi anda bebek çıkarsa şaşırmam 🤦🏽♀️😂