ZynpGltkn Kızlar başlıktada yazdığı gibi karın ve bel ağrım var çok şiddetli. Sizde de öylemiydi? Yatıyorum kalkıyorum oturuyorum bir türlü geçmedi. Hep sırtüstü yatıyorum ondan mı acaba? Yoksa bebişlerim tutundu da vücudum bana belli mi etmeye çalışıyor?😀