serap123- Arkadaşlar enox iğne yaparken havasını alıyomusunuz acaba eczacı havayı alman gerek dedi ebem havayı alma dedi ne yapmam gerekiyor sızler nasıl yapıyorsunuz acaba ☺️
ZynpGltkn serap123- alıyorum iğneden 1 2 damla havayı alırken akıyor yoksa vuruyorum. Göbeğe hava vermek çok sakıncalıymış. Bütün kullandığım iğnelerimde dikkat ederim.