Ravza-Acar1 Kızlar selam adetime 7 gün var bel kasık sırt ağrım var erken gebelik testi yaptım bişey çıkmadı erken mi nedersiniz aynı durumu yaşayıp hamile olduğunu öğrenen oldu mu ? En erken ne zaman test yapmalıyımm
Melk_plt00 Ravza-Acar1 6 günüm var Kasık ve sırt ağrısı var Test falan yapmadım gecikmeyi bekleyeceğim inşallah vardır ya Yeni yıl bize uğurlu gelir
Cansu777 Melk_plt00 benim de 5 gün kala bel ağrım vardı yarın son günüm bugün sabahtan beri de sağ kasığımda sızlama ve batma oluyor öğlen test yaptım tek çizgi ama
aysengkk Bence adet gününüzü bekleyin ben 1 hafta önceden kan testi yaptırdım 3.5 negatif çıktı sonuç adet olmam gereken günde evde idrar testi yaptım pozitif çıktı adet tarihimden bi kaç gün önce kasık ağrısı vardı bende de
Ravza-Acar1 aysengkk yaa bilgi için teşekkür ederimm hamilesiniz galiba sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi ♥️🙏🏻
Cansu777 Ravza-Acar1 olmadım henüz hafif bel ağrım var ve tiroid ilacı kullanıyorum o yüzden gecikmiş olabilir mi acaba
Cansu777 Ravza-Acar1 sabahki ilk idrarımla yapmadığım için çıkmamış olabilir mi acaba böyle bi ihtimal olur mu