_Bihterziyagil Ardenese bana da birşey demedi tahmini dogum söylüyor sadece Ocak sonu Şubat başı gibi demişti sorduğumda 35+3 üm bende
Gamzeli63 Ardenese 35+0im henüz benim doktorumda birşey demedi haftaya kontrolüm var bakalım ne diyecek en son gittiğimde makat gelişti döner daha demişti ama duruma göre hareket edecem
FDM220 Ardenese aynıyız sizinle tam olarak benim sezeryan olcak 38 de alır diye düşünüyorum tam kesin konuşmadık