Aleyzeee Kızlar evde test yaptım negatif 21 gün oldu gecikme aşırı yoğun akıntım var resmen altıma ediyor gibi adet oldum sanıyorum yok günde 3 kere iç çamaşır değiştiriyorum hep adet gecikmesi olur bende pcos dan dolayı ama hiç bu kadar yoğun akıntım olması
Melk_plt00 Aleyzeee ben. Hamilelik belirtisi nde ilk belirti yoğun akıntı dediğiniz gibi üç günde ben de iççamaşırımı değiştiriyordum Ama 21 gün gecikmede az değil yani bilmiyorum bilemedim kan tahlili verin
tugcesakzci Aleyzeee 21 gün çok uzun değil mi kan verdiniz mi hiç? Pcos da gecikme oluyor ama bu kadar çok oluyor mu bilmediğimden soruyorum kusura bakmayın
Merve-metin Aleyzeee bi kadın doğum doktoruna gözükmenizde fayda var 21 gün gecikme asla normal değil doktor bi baksın duruma göre adet söktürücü verir canım sonra hormonlarına baktır hormon değerlerin yükselmiş olabilir
Aleyzeee tugcesakzci ya normalde benim 3 ay olmadım zaman da oluyordu ama hiç akıntım bu kadar yoğun olmadı
Ebbruc Aleyzeee ben 18 gün gecikmeden sonra öğrendim hamile olduğumu oğlumda. Umut vermek gibi olmasın ama geç döllenme olmuştu ve o 18 gün boyunca neredeyse her gün test yapmıştım negatif çıkmıştı. Kan verdiğimde de 25.42yle öğrenmiştim 3 haftalık falandı bebeğim
Aleyzeee Ebbruc ya maalesef canım tüp bebek doktoruma gittim 14 santim gelişmiş yumurtam varmış 7 santimde varmış gelimis ama catlamadi için adet oldum önümüzdeki ay bakcaz inşallah
Serapkayaa1234 Ebbruc Ebbruc bana umut oldunuz resmen inşallah bende öyleyimdir 8 gün gecikti hergün kafayı yemiş gibi test yapıyorum bi yandanda hic bu yaşıma kadar adetim gecikmedigi icin kesin var ama gec döllenme olucakmış gibi içime doguyor banada dua edermisiniz 🥲🤲🏻
Ebbruc Serapkayaa1234 ederim tabi ki 🙏🏻 benim adetim düzensizdir, bende her gün test yaptım o ay çünkü 2 günde bi ilişki denedik emindim yani olacağına bide. 17.gün negatif çıkan testim 18.gün pozitif gösterdi 🥰 kan sonucumda 25 çıkmıştı
Serapkayaa1234 Ebbruc maşallah ne güzel Rabbim saglıkla kucagınıza almayı nasıp etsin isteyen herkesede nasıp etsin insallah ❤️
Ebbruc Serapkayaa1234 oğlumu çok şükür kucağıma aldım ama kaybettim maalesef 7 ay önce, sizde sağlıkla kavuşun inşallah ❤️🙏🏻