Bugün kontrolüm vardı ilk gittigimde musataf beye gittim randevu bulamadığım için Didem arikana aldım asla ve asla memnun kalmadım ve özele gitme kararı aldım bugün. Neden memnun kalmadigima gelirsek içeri girdim anlattım içeri gir yat dedi her neyse yanıma oturmadı bile sadece ayakta iki saniyede ne kalp atışını dinletti ne gösterdi ne bir bilgi verdi şunları şunları yaptır sonuçlar için tekrar randevu al dedi gönderdi. O yüzden tavırları falan hiç hoşuma gitmedi malesef