Ayakta duramayacak şekilde çekiyorum o sancıları dün acile gittim çok şükür bir sıkıntı yokmuş kasık bölgesi ve bebekte. Böbreklerim ağrıyordu onlarda sıkıntı var sadece. Kasık sancısını ben her gün çekiyorum doktora her sorduğumda normal diyor bebek rahim büyüyor baskı yapıyor diyor