Elialicevik96 Kızlar selamlar devlet hastanesinde sezaryan olduktan sonra hastanede kaç gün kaldınız ertesi gün çıkabildiniz mi acaba
genc2kizannesi Elialicevik96 2 gün kalınıyor herhangi bir sıkıntı yok ise bebekte annede sağlıklı ise taburcu ediyor doktorun