Ben çok memnunum.insani çok rahatlatıyor tecrübe ve bilgisi ile.sehir dışından git gel yapacaksanız tek sorun muayene saatinde pek giremiyorsunuz,beklemeli alıyor genelde çok doğuma girdiği için.ben özellikle sabah ilk saatlere alıyorum mu beklemeyeyim. Ama dediğim gibi bilgi birikimi,ilgi alaka,tecrübe konusunda ben çok memnunum