Buraya yazmak icin o kadar cok bekledimki bana da nasip oldu sükür dogum yaptim 🥲 evet kizlar gel gelelim detaylara 40. Haftanin icindeyken rutin kontrolüm vardi gittim nstde sanci cikti dr yatis yapalim istersen her an dogumun baslayabilir dedi bende evim hastaneye yakin sancim sıklasınca geliyim dedim ama hic sancı filan hissetmiyordum eve geldim yattim ertesi gün gayet normalim evlerimi filam temizledim duşumu aldim biraz egzersiz yaptim annem geldi iki tane oglum oldugu icin hastane isleri biraz zor oluyodu dedim anne sen cocuklara bak ben gene bi gidiyim ama sıfır sanci😂 acile sancim var diyerek girdim halbuki yok🤭 bi baktilar 6 cm açılmam olmuş bile ay neye ugradigimi şaşırdım hemen yatis yaptilar hastaneye kim kalsin yaninda dediler eşimi istiyorum eşim geldi bana ait kocaman bir oda verdiler duşu tuvaleti herseyi icindeydi yattim nstye bagladilar sancilarim yoktu saat 7 de giris yaptim 10 a kadae bekledik ama ben kalkiyorum yatiyorum esimle konusuyorum annemi görüntülü ariyorum diger cocuklarimi görmek icin🥺 tekrar alttan baktilar bebegin kafasi yukarda biraz pilates yapalim dedim hemsire geldi dedim ben biliyorum yaparim yarim saat yaptim tekrar nstye bagladilar baktilar gene sancı yok ben turp gibiyim😂hatta doktorum sen dogum yapiyosun farkinda misin dedi güldü neyse 10 bucuk gibi suni taktilar yarim saat bekledik hafiften sancilari hissetmeye basladim gene yetersiz kaldi dozunu yükselttiler ben sanci hissediyorum ama dogum icin yeterli olmadigini biliyorum çünkü ilk dogumum olmadigi icin anlayabiliyordum dedim doktora fazla hissetmiyorum sonra 11 gibi damar yolundan ilac enjekte ettiler iste o zaman basladi 😂😂 verdikleri an beni hoplatmaya başladı ben sanci cekerken eşim hopluyo zıplıyo bi yandan ona diyorum sakin ol 😂 sancim geldikce ıkındım nefesimi kontrol ederek bagırıp cağırmadan çünkü dogumda bagirmak insani yoruyor ve ıkınamıyosunuz gayet güzel ayarlayin nefesinizi.. Neyse 11.40ta ıkınma hissim baya artti eşime dedim dogum basladi doktoru cagir doktorum geldi kafasını görüyorum bir kac ıkınmayla bitecek o sirada esimi cikarttilar esim her an yanimdaydi ve dogum ani cikariyolar sadece sonra hemen geri geliyo neyse 20 dk daha ıkındıktan sonra 12 de kızımı kucagima aldim hemen göğsüme yatirio ten tene temas yaptirdilar sonra temizleyip bezini takip besige koydular kesi yırtık vs hic biseyim olmadi doktorlarim şahaneydi hepsi muhtesemdi susadim dedigimde bile ebem kendi icirdi suyumu sanki özel hastanede dogum yaptim bu kadar ilgiyi belki ordada göremezdim bilkent hastanesinde dogum yapmayi düşünenler kesinllikle vazgecmesin ki hatta özele bile o kadar para vermeye gerek yok istediginiz sorulari sorabilirsiniz kizlar rabbim bu yolda kimseyi koymasin darisi sizlere insallah🌸🤍🤍🤍🤍