pnar8007 37 haftalık doktorum yokmuş yinede nst girdim kalp atışı 190lara kadar çıkıyor sonra geri 160 lara iniyor makina sürekli uyarı veriyor taco 12 falan sancım yok sanırım ama kalp atışı çok düzensiz şekerim var