Kızlar, ben oğluma korunduğum halde gebe kaldım ama oğlum olmasını istediğim için yaptıklarımı sizinle paylaşayım,yanlış anlaşılmasın ilk çocuğum erkek olsa ikinci kız olsun diye yapardım.
İlk olarak hergun Muhammed ve Yusuf suresi okudum cinsiyetini öğrendiğim güne kadar,
Ve hergun Ali İmran suresi 38. Ayetini bol bol okudum. Ve 12. Haftam da oğlum olacağını öğrendim. Ama kazara hamile kalmayıp planlı bı gebelik surecin olsa oğlum olsun diye ilk 3 ay havuç ve elma tuketirdim. Bol bol siyah zeytin yer süt ve süt ürünlerinden uzak durup limon ve sirke tuketmezdim sonra yunurta takibi yapar yumurtlama günü ilişki yaşar ilişki sonrası sağ tarafıma yatar. Bol bol dua ederdim