Lugesyaa sen bilirsin ama ben organsizyona oara vermeyi gerek duymuyorum (kendi adima konuşuyorum) hem cok abartili oluyo hemde gereksiz pahalı. Ben kendim suslemek istiyorum bu instsgramda balon gordum isimli gibi ornek olarak atarim o tarzda bisi yaptircam kapiya odanin icine de yatagin oralara balon felan olur bide bebegin yattigi yere susleme gibi biseyler yaparim o kadar. Bence organizasonlar hem pahalı hemde cok abartili oluyo hemde baya baya abartili oluyo bana gereksiz geliyo. Ama yaptirmak isteyene de bisi diyemem herkezin kendi fikri tabiki. Sen abartili veriyosan butcen varsa istersen yaltirabilirsin ya da kendin ugrasip yapabilirsin