Edaa1334 Kızlar Merhaba,30+6 haftalığız hamileliğin başında hiç mide bulantısı yaşamadım,ama artık yediklerim mi ağır geliyor bilmiyorum geceleri mide yanmasından sonra bulantı yaşayıp istifra ediyorum,aynı durumu yaşayan varmı?
Eflinlina Edaa1334 36 haftaya girdik bu gün ve aşırı miğde bulantisi cekiyorum normalmi acaba hiç bilmiyorum ama kokular bile etkiliyor şuan
Ziynetdefne16 Edaa1334 mide yanmasından ötürü midedeki sıvı yukarı çıkıyor reflü olduğu için , ve Buda midenizi bulandirabilir uyumaya yakın bise yemeyin acılı ekşili şeyler fazla yemeyin sade soda için yemekten sonra geçirmiyorsa doktorunuz renni, gaviscon tarzı ilaç verir rahatlarsınız
071018 Edaa1334 hafif olursa normal bebek baskı yapıyor bağırsak yavaş işliyor ama kusma devam ederse doktorunuza danışın
071018 Edaa1334 mide yanması bende de oluyor bende 30 haftaligm ama surkeli olmuyor arada bu sorunu yasiyrm
Edaa1334 071018 doktoruma yazdım ateş yoksa ve tansiyon normalse durumun normal olacağını söyledi bakalım pazartesi kontrolüm var
Edaa1334 071018 devam etmiyor mesela 1 hafta sonra tekrar oluyor büyük ihtimal artık gece yemelerine dikkat etmem gerekiyor 🙈
dorukcumunannisi 31haftalık olduk ve nerdeyse 2haftadır yediklerimi sindiremiyorum hatta çok zor yiyorum sırf bebişim beslensin diye iki gün önce hiçbir şey yiyemedim ve doktora gittik serum yedim akşamına ateşim 39a çıktı idrarımda çok yoğun enfeksiyondan dolayıymış antibiyotik başladık lütfen dikkat edin çok zor bir durumdayım hala daha
Edaa1334 dorukcumunannisi çok geçmiş olsun,şuan benim hiç ateşim çıkmadı ama bende sindirimde sıkıntı yaşıyorum pazartesi kontrolüm var doktorum ne diyecek bakalım
dorukcumunannisi Edaa1334 bana doktorum iştah azalmasının hiç normal olmadığını söyledi ve idrar tahlili istedi o şekilde öğrendim
071018 dorukcumunannisi bende normal tercih ediyorum onda rahat ediyorm ama korkuyorum da bebege zarari olur mu diye