hayalim35 Esradenizz1 maşallah güzel kilosu bnm oğlum 38+6 da doğdu 2900 dü sağlıklı olsun yeter kilosu güzel
-Ada- Esradenizz1 32 haftayken 2600 dü sanırım çok beslemişim miniğimi doktor uyarıda bulundu 36 şimdi bu hafta kontrolden sonra bakalım ne diyecek çok gerginim bu konuda
thetis20 Badeveannesi Merhaba benim de aynı sizin normal dogum mu oldu sonrasında? kilosu fazla olur da normal dogum yapamazsam diye endişelendim de o yüzden soruyorm
Sabrusebat 32+2 bugün kontrol vardı 2500 Gr olmuş. Doktor normal aralikta ama ortalamanin biraz altında dedi üzüldüm biraz😐 sağlıklı olsun da inşallah 🤲
YldrmNUR Sabrusebat daha düşük kiloda doğup sağlıklı olan bebekler var aşkım. Benim abim 1800 doğmuş herkes oyuncak bebek dermiş. 30 yaşına geldi adam hala 55 kilo ama sağlıklı. Yani demem o ki yapı meselesi :) senin bebişte fit bir bebiş olacak
Busragokhan0911 Esradenizz1 benim ilk oğlum tam sizin haftanızda 3600dü. Çok iri bebekti 38. Haftada 3850 oldu. Ama iri bebek çok zor. Karnım dardı çok ağlıyordum. İri bebek olduğu için de sezaryen oldum. Doktor 40 haftada bile gelmez bu bebek kanala inmemiş 4 kiloyu baya geçer dedi. Bende 38+2de sezaryen oldum. 3890 doğdu. İri bebek çok zor. İkinciyi hamileyim. İnşallah çok iri olmaz. 3 kilo doğsa yeter 🥲 onun için şimdiden diyete başladım. Kendim de zayıfım. Çok kilo da almak istemiyorum. Bebek de çok kilo alsın istemiyorum 🫣
minimix Arkadaşım 2 gün önce 38+2 de doğum yaptı 2950gr doğmuş çok sağlıklıymış hiç kendinizi üzmeyin Benim de 36.haftada muayeneye gittiğimde 2900dü sizin gibi Bu hafta çok hasta olmama ve kusmama rağmen 3200 olmuş kilo alır bebişlerimiz daha 🙏🏻🧿