Pelinpelin şahsen ben almadım öyle şatafatlı takımlar fotoğraf çekinsem de nereye paylaşacağım yani paylaşmam zaten o yüzden gerek duymadım normal iki tane takım aldım ben birisi hamile takımı alt üst birisi normal önü düğmeli pijama takımı diğerleri çok gereksiz pahalı