Mercimeek 1palyaco valla bilmiyorum da ben 34 haftalık gebeyim 800 çıkmış 😂 bir süre sonra düşüş oluyor
sehrengiz_8 1palyaco bu sonuçla değil raporun yorumlanması lazım ende kalınlığı vesaire artı bu sonuçların Mom değerleri alınır ona göre bir saptamada bulunulur anne yaşı faktörü vesaire ler de etken
1palyaco Mercimeek bir süre sonra betanın azaldığını duydum 🙄 ama bu beta o beta ile aynı şey mi bilemiyorum 31,5 de az geldi merak ettim 🙄
1palyaco sehrengiz_8 evet grafik ile karşılaştıracak vs biliyorum ama beta değeri ya az gibi geldi oyüzden merak ettim .
sehrengiz_8 1palyaco evet benim de 19.9 çıkmıştı bir tane daha değer ölçülüyor o çıkmamış herhalde papp-a diye
1palyaco Minikkk41 bu bildiğimiz beta olmayabilir ya da oysa da farklı şekilde hesaplanması sonucu olabilir . Çoğunun böyle düşük çıkıyor . Bir sorun değil bence grafik ile karşılaştırması falan önemli .
1palyaco sehrengiz_8 teşekkür ediyorum bende sonuçlar için üç hafta sonra gitmeyi düşünüyordum hem cinsiyeti öğrenmek için ama sonucu da merak ettim belki erken giderim .