Songul-12 ben de geçen adet ağrısı çektim çok hafif . Alt karnımda ve bacaklarda adet olacağım zamanki gibi Bi hissiyat oldu ama şiddetli bir şey değildi. Şimdi de ara ara karnımda batma tarzında şeyler oluyor. Haftaya kontrole gideceğim. Büyük ihtimalle yalancı sancı dedikleri şeyi yaşamaya başladık.