Ozgeee22 litost1 Bizim kızın adı Duru Ece olacak 🌸 İpek, İnci, Beren, Güneş isimlerini de beğeniyorum.
Birannis İlk kızımda çok düşünmüştük 9 ay en son asel koyduk şimdi de minnos kızım Asel bizi hiç zahmete sokmadan 9 aydır cümle aleme Ela Ela diye diye empoze etti sagolsun yormadi bizi 2. Meleğimin adı da Ela olacak ☺️