ben 13 Aralık’ta çatlatma iğnesi oldum 19 Aralık’ta idrar testi yaptım negatif çıktı 20 Aralık’ta kan testi verdim sonuç 3.5 negatif çıktı 28 Aralık’ta adet olmam gerekiyordu olmadım idrar testi yaptım pozitif çıktı sizde adet gününüzü bekleyin ya da bir kaç gün sonra yapın kesin sonuç alırsınız